nedeľa 8. septembra 2013

TRON Legacy

Tron -
to bola ta debilna hra s timi motorkami co si orezavali priestor, no uz len na taku blbost vznikne film, ta isto ze si ho nekuknem este to v dobe v kinach malo tu gicovu 3D nalepku...
...ale casom som sa dozvedel ze to je od rezisera oblivionu, a ze to ma velmy vysoke hodnotenia...
tak som zmenil nazor a mrkol na to...

Musim povedat ze ten film je neuveritelne originalny ta myslienka vsetko to z tej debilnej hry spravili taky megafilm a zobrali to rovno od tej 8bit hry a ten svet vsetko neuveritelne ze este daco take sa dokaze vymysliet, alebo som toho malo videl a neviem skadial bral inspiraciu ten reziser, a ta masakralna temna hudba ahh tie linie opat...  ako estetika 1000 percent.. to prostredie a tak, a aj to tajomno a temno.. a pekne na tom bolo ze to tajomno sa ako tak odhalovalo a davalo aku taku logiku,  miestami to na mna posobilo ako v metrixe ten typek co vie dostat kohokolvek kde kolvek... ale ten bojovnik v tej ciernej maske.. hm... otazka uz len znie preco sa to volalo tron, ? tron ked bol len tak okrajovo tam.. a ani dako hlavne tam neposobil.. ale vyzeral good ...no pekne to bolo od napadu orignalneho , dokonca i nejaku tu myslienku.. fajne spravene, a kedze som videl oblivion ako prvy a toto ako druhe tak Oblivion si zachoval u mna hotnotenie dobreho filmu a pacil sa mi viac.. predsa len tam bola ta vonkajsia priroda sklebna s tou chladnou technologiou tu to bolo vsetko iba o tom chlade kybernetickom... a celkovo hodnotim ten film ako dobry rovnako ako oblivion, i ked oblivion bol taky kus zivsi mal tam teplejsie farby viacej :)) ... tak myslim ... ale z ton filmov co su v dnesnej dobe... toto rozhodne stoji si pozriet , stale nechapem ako ho to mohlonapadnut z tej hlupej hry spravit taky film ... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára