utorok 10. septembra 2013

Gangster quad

nemam velmy navyber posledne tri filmy a vsetko hluposti okrem toho ten som netusil ocom vobec je, tak som si ho pustil...
vyzeralo to ako klasicka gengsterka zo 20tych rokoch :)) no teda 50tych (zlate casi :)), to ze nauvode zahlasili ze to bude podla skutocnej udalosti mi zamrvylo prtom nad ixkom.. ale potom som pochopil ze islo o znameho gengstra ktory existoval..  a inac ked si tak spomeniem nebol on nahodou aj v tej kinhe karikovej? (na smrt) zidovsky gengster ktory si vyboxoval cestu na vrchol... ako celkom schopny film, taka klasicka gengsterska atmosfera, a ten mafian bol tiez velmy dobry vdaka asi aj hercovi.
k myslienke filmu ze policia sudy vsetko je skorumpovane a mafia vladne mestu, zopar statocnych policajtov ktory zoberu do ruk praktiky mafie a odznaky nechaju doma, a chcu znicit monopol mafie... hm.. nebolo nieco take riesene aj v avengers, ked policajti aby neboli spoznany ze su policajti pouzivali masky, a z toho vznikli ty maskovany hrdinovia? :) ... a este jedna vec sa mi pacila preco myslim ze sa to trochu moze podobat aj realite.. to ich planovanie ako to spravia... ideme! co ? hned teraz otoci volantom a idu , do akcie nic nepremyslene len konaju... ako mu jeden zahlasil to co? prehadzovali sme si granaty ako horuce zemiaky... mali sme stastie ale takym tempom to nejde...  proste zadny plan ale rovno akcia.. :)... ale inac pozeratelny film , tie casti s manzelkou a rodinou kus nuda.. ale je ich malo...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára