piatok 6. septembra 2013

MAN OF STEEL

Novy superman, je lepsi nez ten posledny a ked si ho pojdete pozriet ta nestratite az tak velmy cas...

Je iny nez ostatny supermani a stavia na uplne niecom inom, kdesi som cital ze je zrkadlom dnesnej doby :) ... co ja viem aka je dnesna doba ... vo filme takmer vobec neje nejake klasicke komixove utekanie a zachranovanie dvojtvarnost a tak.. skor by som to zhrnul tak.. ze do polky filmu akoby islo oto ze nepovedat neukazat ze kto v skutocnosti som zo strachu pred ostatnymi ktory by to nepochopili a radsej sa hrat na obycajneho, jeho otec koli tomu presvedceniu dobrovolne umrel... emotivne... no
no barz zbytocne bo od polky dalej, uz akoby to vsetko sa zabudlo a nehralo to ziadnu ulohu, potom to je podivana , celkom sa mi pacila vysvetlena cela logika supermanska a jeho schopnosti, zaujimavy bol i zaporak ktory bol uz asi viac komixovy ze on ani nebol tak zly ako mu islo o plnenie urciteho poslania ochrany planety krypton, ... jedna pekna myslienka tam bola.. (videl som ho davnejsie tak to zomna trocha vyprchava) ale ze dobra smrt je umriet v boji, jasne.. to hovoril jeden vojak ked isiel bojovat proti neporazitelnym nepriatelom... a tuto istu myslienku pouzivali v oblivione s tomom crusom len tam to pekne vysvetlili... teraz neviem kto koho napodobnoval ktory film,ale v oblivione to aspon historicky podlozili, ze kto to povedal kedy pri obrane mosta k rimu ked sa na neho rutilo nepriatelske vojsko... alebo tak nejak, ale i tu mala svoju udernost ta myslienka... mne sa to i celkom pacilo do tej polky to bolo take filozoficke, od polky take pozeratelske a akcne... zopar silnych momentov ked ste si ich nevycerpali pri sledovani trailerov... a miestamy velmy pekne
jo novy superman...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára