piatok 20. septembra 2013

IRONMAN 3

hm... nejaky pozeratelny film na vecer? tak ironman hoci aj 3 by urcite nemal sklamat...

hnev zaujimavy uvod a dej a vsetko pekne pozeratelne charakterny zaporak... v pdostate tie filmy o superhrdinoch sa daju robit stale.. vymysliet nejakeho zleho ignorovaneho pavedca ktory cely ten cas kdesi v podzemi kul pikle a potom sa zjavi z cista jasna, kus potrapi hrdinu a potom dobro zvitazi nad zlom... alebo nie? :) .. ale nie.. ironman i pekne sa inspiruje v sucasnej dobe ma i zaujimavy napad s tym povodne hlavnym zlym... a vyzeral dobre  frajersky... mandarinsky :DDD
jedine co mi unikalo je to ze si skoro vobec nepamatam 2 jku a cosi tam boli nejake odkazi na predchadzajuci dej on chytal depresie a uzkosti nahle z toho .. len ja som si nevedel spomenut ze co take... a potom jedno decko sa ho opytalo na avangers to som si spomenul ze som tiez  videl daco ale tak soms i nepamatal a stale nejakych ludi z vesmiru spominali.. tak som zacal pochybovat o funkcnosti mojej pameti... ale ked spomenuli tipka s kladivom tak thora som videl.. a on bol s ironmanom? hmm mozno v avangers... taky mam dojem ze o paru dni si budem i na ironmana tak pamatat ze nijak.. ale ta stoji za popozeranie... pekne jj pekne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára