streda 4. septembra 2013

Byzantium

Byzantium
Vraj by sa mi mohol pacit, nemam sajmu ze ocom akurat nazov sa mi zdal zaujimavy tak som ho uprednostnil pred wordwar Z, i ked uvodne minuty nasvecovali na nejaky psycho dievcensky blud :) ...
az na ten povedany pribeh ktory nesmel nikto pocut :) ...
no.. niekto ma asi vypocul a spravil poridany film o...? ...  o upiroch :) ... dokonca by som ho prirovnal k twilightu tiez je tam nejaka podobna tema ale spravene odost kvalitnejsie , a je to len taka vedlajsia tema, su to proste kvalitny upiri, ktory sa na slnku nerozsipuju :) a co je na tom filme extra.. je to ze to neni ziaden intervium s upirom romantika na pockanie... ale je to take surovo realisticke, okej tak som upir zijem vecne a co sa zmeni?  miliony mi na ucet nepribudnu a nedostanem honosne zamocke sidlo.. :) ci?  tak v takom svete ziju  nasi hlavny hrdinovia, hrdinky... okolo je mnoho tajomstiev a pribeh ktory sa pomaly rozvija, povedal by som ze to je taky upiri realizmus ten film :) ... i ked celkom humorne na mna zaposobila spomienka bratstva tesakov spravodlivosti :) ale to v 18 stor. bolo popularne... inac jeden taky upiri film uz tu bol aj som onom pisal... tamto bl skor taky jemny horor.. toto je zaijimavy pribeh vcelku... a mnoho este nebolo povedane.. taze je to i tajomne .. z toho by sa dal spravit serial :))) .. ok odporucam

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára