utorok 4. decembra 2012

Rychlo a zbesilo 5

to uz je piata cast... a este som ju nevidel... nejako som stratil prehlad v tych need for speed filmoch, ale ze take vysoke hodnotenie a este som ho nevidle .. ok dal som mu sancu.... este by som tam mal aj vidiet nabuchaneho "skalu"

uvod zacinal dost sitacky, tie trapne akoze spravy o hladanych osobach.. hroza... a gic, potom sa to trocha rozbehlo... tak v celku sa zamyslim oco tam islo... isli ukaradnut auta, v jednom aute bol cip kde bola mapa kde ma penazne sklady velky mafia boss... ehm.... naco do toho auta ten cip davali, a tak sa o neho snazili ako keby to bola nejaka stratena archa nekonecneho zivota... ok dajme tomu ze to auto patrilo nejakemu drogovemu kontrolovatelovi i ked povedali ze do takeho auta dat take zariadenie je ruhanie... tak zakladna myslienka dost chromeje... ale budzi... hned nejake zvraty zmeny planu... ten ridik sa mi lubil ... stale rovnaky vyraz tvare ... :)) dobry herec, v podstate film je pohodka akcie stale nejaka zmena, ma to logiku v hrubom obrise... zvraty to je ich specialitka... a ten zurivi policajt namakany... celkom pekne...ale je zopar veci co ma pri tom filme dost rusilo a to su chyby... logicke chyby ako kaslat nanich ale dost ma vyrusuju, napr....
daju auto na dialkove ovladanie do centra nejakej budovi a cezkamerku ho ovladaju :), dobry signal... dajme tomu ze mali dake vikonne wifi a nejake zosilnovace kade tade , to by sa dalo zozrat...prerazenie obrnenym transporterom ten stop stlpik v zemi, ako nic... keby som nepozeral dokument kde to zastavilo rozbehnuty kamion, to sa neda len tak prejst ako keby bolo z papiera , mohli mat opancierovane auto no stoplo by ich to....a to tahanie trezoru... s tymi dvoma autickami.... o jezisku.... to uz je prehnane, tiez som kdesi na eurosporte pozeral nejake traktory co tahali za sebou nejake zavazia ale presli iba paru metrov a ne take kolesa mali :)) a inac uz ma to nudilo to stym trezorom to bolo prehnane dlhe.. ok na zaver prekvapenie... prachy... sem tam vtip.... no aj tak na csfd to prehnali maximalne tomu mali dat 71,  uz tam ani neslo tak o auta ako o akcni dej, a zvraty....ale to je taky film na popozeranie pobavenie a zabudnutie.... minus tie chyby... ale narozdiel od predchadzajucich casti to bolo este v pohode.. takze vysledne hodnotenie je....
a este som zabudol na postavy ktore sa tam len tak objavili asi nedostali plny honorar... tak ho ukazali na zaciatku, a na konci aby to trosku zemocionyzovali :)

hodnotenie 27

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára