pondelok 3. decembra 2012

Fontana


ten film som dlhsie obchadzal... ved sa mi mari ze som ho uz niekde videl, ... take vysoke hodnotenia... a mne to nic nehovori... mozno som videl nieco podobne kto sa ma z toho vyznat... tak som si to pozrel.



hm... uvod celkom pekny , na take zeby som zabudol.... ale je mi to povedome... ale co bude dalej to netusim, scifi pasaz velmy pekna velmy... neexistuje zeby som daco take nepamatal... film tak vysoko hodnoteny u ustatnych predsa musi v cloveku zanechat nejaku pametovu stopu.. no napriek vsetkemu  stale som mal divini pocit ze mi to daco hovori.. a ked som videl koho maju na operacnom stole no utvrdil sa v tuseni pochopil som ze som ten film uz videl, ...ale ako skonci? s akym posolstvom.. nepamatam tak som si ho dopozeral znova

hm .. pekny film, originalny, i celkom emocionalny...aj mal logiku , aj ten zaver no... uz to raz tak byva... aj ta rozpoltenost co nas v zivote zziera,  mame nieco pri sebe ale chceme aby sme to mali co najviac, tak preto robime co najviac az nakoniec nemame cas ani na to co mame teraz, kvoli tomu ze chceme mat viac (napr volny cas, vo svojom volnom case budem pracovat aby som mal viac a viac penazi, aby som potom nemusel pracovat a mal kopu volneho casu, no nakoniec to moze skoncit ako vo filme..., mozno budeme mat uz dostatok... penazi na volny cas... no uz ziadny volny cas neostane :DDD  zhruba tak nejako),
inac ten dodatok stym stromom na konci ... myslim ze to bolo celkom trefne, keby jej voperoval nejaku tu neotestovanu bilinku do mozgu tak asi nieco podobne by sa stalo i jej, na prvy pohlad zdrava no potom by pekne zakvitla :)
a to su asi najsilnejsie posolstva filmu... ktore ale u cloveka vobec neustanu a o rok si to pusti , a povie hm coto za film...
ako pekne to bolo esteticke , myslienkovo inovativne ,ale ako to ze som si to nedokazal zapamatat
hodnotenie 36

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára