nedeľa 30. decembra 2012

American horror story - THE HOUSE

pocas napeteho sledovania druhej serie, som sa dozvedel ze pred poslednou castou druhej serie je niekolkodnova pauza.. tak mi to nedalo azacal som pozerat prvu seriu, uz len z dovodu ze som myslel ze tam bude nejaka nadvaznost alebo co...:)

zacal som to pozerat a bol som sokovany....tusim som to vzhladol za paru dni tri vsetko... boli to ako davky drogi, pri sledovani som bol uplne v deji, stale vtiahnuty do deja ze co to tam wtf, v napeti a zrazu konec... bum hned dalsiu cast som si pustil... :),  musim povedat ze toto sa mi stavalo pri prvych castiach lostu... kde ma zahady ktore sa diali doslova priklincovali do stolicky, ale v AHS narodziel od Lostu, sa veci aj vysvetlili, a toto je najvacsia ceresnicka na torte toto nemal tusim zadny serial... hej vsetkym sa pacia hry o trony... ale myslite si ze bude mat nejake zmysluplne riesenie... mozno sa nedozije ani konca... tolk otoho tam maju natocit...a dva sceny sa serial na zaciatku a na koci co su zaujimavjsie zvysok na to kukate tak kukate... pekne prostredie jo ... ale ta nuda ne? ... potom trochu vzruchu v poslednych castiach...a konec... a co bude dalej tak v dalsej serii... no diki.... ale to sa vam v AHS nestane....
serial sice pouziva hororove namety ale velmy vkusne ich spracuvava a podava ich ako pribehy ludi, ktory dotvaraju cely pribeh, a davaju tomu vsetkemu zmysel, dokonca pozorny divak ako ja O:) ci dokazal aj urcite veci odvodit... :), trochu sa clovek pripravi o prekvapenie ale potesi to ego :), 
serial plny emocii napetia zvratov atmosferi estetiky hudby... tiez ste neznasali ten prekliaty dom? :)) ... a vidite ... nakonec tam mozno predsa nasli svoje stastie :))) ... a DOM samotny... pokrsteny smrtou nenarodenych deti... a vsetky tie veci co sa napreic historiou udiali... ako fakt pochutka... povedal by som... ze az velmy chutna... bolsom nadseny z nedopozeranej dvojky a jeho prostredia, ale teraz musim povedat ze jendotka sa mi zdala extremne dobra a mozno aj lepsia je trochu ina... trochu metuci boli herci lebo su to ti isty v inych rolach ale rychlo som si zvykol... teraz spetne vidim ze neiktore motivi sa znova pouzivaju v zdokonalenej podobe v dvojke... a dvojka ide trosku viac do hlbky psychlogoie postav, v jednotke to az tak nebolo... ale napriek tomu tam bolo mnoho silnych charakterov.... takze toto je serial ktory u mna prekonal vsetky ostatne seriali, serial serialov... a to bola iba prva seria :)) ale nie... ani filmy uz nemaju taku uroven, lebo sa tocia tak aby mali sto dalsich trilogii a zaverecne dieli dva casti.. ubohe... american horor stary : the house je pre mna najlepsi serial aky kedy existoval, vyhovuje aj mojej povahe... proste super nenechajte sa odradit nazvom alebo ze to je iba nejaky plytky horror... to neni horor to je velmy kvalitny serial... horror su tie japonske dristi gudge ring atd... toto je uplne nieco ine... zadne lacne bububu.....toto ma silu a emociu :) .. kus som to precvhalil takze ked ste to este nevideli a chcet to pozriet ma berte ze trocha prehanam aby ste n amali vysoke ocakavania a neboli sklamany :)


hodnotenie? :  79 
mozno trochu vysoke zivote som asi nic tak vysoko neohodnotil ale nikdy tu take nic nebolo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára