utorok 4. decembra 2012

ABSURDISTAN

Po nahodnom type :) som zistil ze som to este nevidel, hodnotenia na csfd boli kontroverzne , vyzeralo to lakavo oddychovo odlahcene akurat presne take nieco som hladal na vecer.

ako by som to zhrnul po vzhliadnuti... myslienka filmu je vcelku originalna, a ze to spracovali....to je asi najvecsie pozitivum filmu, inac ten film bol dost prhky, ziadna extra komedia, velmy velmy lahke tempo, az to cloveku lezie na nervy hlavne ty vsetky tupci, a kedze i hlavne postavy neprekvitaju inteligenciou tak to je cele na nervy , ... ale co sa da cakat... pride priemerny americky dokonca vojak do buducnosti plnej hlupakov, tak co ine ho caka ako osud vladcu sveta :DD, no v podstate to neni az take iste v dnesnej dobe, su rozne kluby IQ nadpriemernych ludi...a v skutocnosti ty ludia ani nesu bohaty ani slavny, ani nic extra nevymyslaju... skor su taky nepouzitelny do zivota cize iq by som povedal neni zakladom uspechu, ale ked je v cloveku ten efektivny potencial, a ma este iq... tak daco z toho moze vytazit.... v tomto filme takmer k tomu doslo... ze nevitazil z toho nic :DD, a taka lahka komedia co okrem zaujimaveho napadu celeho filmu nic neprinasa.... ani nejaku zaverecnu myslienku, ani  zabavnu podivanu.... ale ako to na konci zhrnuli... aspon sa o to pokusili :))
hodnotenie 21

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára