pondelok 3. decembra 2012

666 Park Avanue

666 Park Avanue
Novy serial, zaciatok nazvu znie celkom slubne, hlavna postava SOK john lock z LOST,  ci chcem ci nechcem to proste musim popozerat.
Uvod celkom stylovy, pekna solidna klasicka hudba, kulturne esteticke kulisi historickej budovy, naznaky mefistophielovskych zmluv s diablom... co by ste vtedy boli ochotny dat za to? ... cokolovke, NIE vsetko :).
prostredie tajomneho doma jeho historia, zvlastny spolubivajuci, a zaujimave deje, zmluvy s demonmy, pandorine skrinky,  casom trocha pritvrdenie... myslim ze tento serial sa stabylne zaclenil do mojho serialoveho portfolia... casom to trosku spomalilo ... jedinu obavu mam so serialoveho  syndromu... kde pri uspesnosti sa serial nikdy nedopracuje k nejakemu rozlusteniu... a sam sa zamota do seba ako napr lost, alebo v horsiom pripade sa len tak skonci , ale ziatial ok pozeram
je to kvalitne esteticke trocha zaujimave, moja oblubena tema...
moje priebezne hodnotenie: 46

tak som dopozeral celu seriu do konca.. stal sa presny opak coho som sa obaval.. serial bol neuspesny ledva sa odvisielali jeho posledne casti, a vsetko sa uzavrelo , a bolo to hrozne... uplne uvodny duch sa z toho vytratil ako by neslo ani o nic dolezite... nieco sa vytiahlo a potom to hned zrusili... uplne katastrofa,  ziadny pekelnici ani demoni , ani zmluvy s diablami sa nekonali.. jeden pokus o iluminatoch ktory hned aj skoncil... a dobre ze to tak skoncilo lebo tie myslienky by iba natahovali do nekonecna aj tak by skoncili tak ako skonicli... bol to blud.. a dufam ze dalsie casti nebudu uz len kvoli ucte k nazvu a hercovy...
keby som mal hodnotit tak dam teraz 16 bodov ...  prva cast bola asi najschopnejsia prvych niekolko sekund :) hroza

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára