štvrtok 7. júla 2016

Penny dreadful – seria 3


Penny mala dobry nastup v prvej serii, odrazu tu bol novy serial s uplne novym prostredim, no ako podobne seriali s podobnou temou, tu boli ale ten bol iny, bol kvalitne prevedeny, ziadne nekonecne deje bez konca co sa len tocia nove a nove casti a to co bola pravda uz absolutne neni dolezite..., hlavne serial stal na kazdodielovej nadupanosti novych prekvapivych postav, ktore prisli a ktore sa podarilo spojit do kopy, prostredie bolo tiez velmi prijemne, 
londyn 1600, interiery, sidla , tajomno , .. a cele sa to nieslo v takom poetickom duchu... ako nejaka basen... ,  druha seria sa snazila udrzat, ale uz tu mala peknu furu materialu , cize velmi sa nemusela snazit, postavy tam uz boli, len medzinimi vymysliet nejaky dej, a ako tak tam udrzat tu uroven, dat tam zaujimaveho zloducha, drakulu vystriedal lucifer, ale trocha sa mi nepacilo ako sa to snazili nastelovat na jednu postavu, ktora mala odrazu nastolovat poriadok medzi nimi .. lupus deii J,



Tretia seria sa zacala, tak ze cely kolektiv nasej tajomnej particky bol na inom mieste, a tak sa niesol aj cely serial, deje boli rozhodene do viacerych vlakien, co bolo vcelku, ok, nove postavy az tak velmi nechodili prekvapovat, ked tak zratam boli az dve, jedna bola staronova, ale bola ponata tak inak oproti prvej serii cize sa da povedat ze bola tie nova... ale opat pracovali s prostredim a postavami, nechcem vela prezradzat kto nevidel ani jednu seriu, ale tak mojim oblubencom bol dorian grey, ktory mal v tretej serii opat dobru poziciu, v druhej serii ho troska zdegenerovali , ale tu si navratil svoju hodnotu, mal opat zaujimave poeticke myslienky, frankenstajn (nie doktor ale jeho vytvor :D ) si tiez isiel uplne od ostatnych svoju dejovu liniu. 
V podstate to bolo take vcelku fajnove pozeranicko, kazda jedna cast, ne zeby som pri tom omdlieval od uzasu... a mne tam aj trocha chybala ta krasa a romantika prvej serie, niektore veci sa mi fakt nezdali,napr. nahodne stretnutie postav typu, ze o pan doktor? Nazdar ides s nami ideme pozabijat paru priser, ok super idem  :D , to je najdivnejsi moment z celeho filmu , mohli to nejako krajsie spojit alebo ani nemuseli ich spajat, dr. Frankenstain mal svoje vlastne problemy. Aj ta nova postava neviem naco sa tam ocitla mozno len tak aby to bolo v tom okamziku zaujimave, ale velky celkovy zmysel nemala.

Celkovo serial sa drzal svojej struktury a prisiel zaver, bal som sa nejakeho otvoreneho nejdnoznacneho konca a pod... ako sme zvyknuti... ale zaverecna cast sa mi obzvlast pacila, davala tomu taku peknu chladivu atmosferu  a pointu... ta zaverecna recitacia a ta jemna melancholia a hudba do toho... zaujimavy zaver, az som sa divil ako teraz budu pokracovat dalsie serie... a ono som sa dozvedel, ze reziser a scenarista sa rozhodol ze uz nebude pisat dalej a dalsia seria nebude, cize som videl posledny diel penny dreadful, hm skoda... bol to jeden z tych lepsich serialov co sa dali pozerat, ale asi ich nosne myslienky by sa uz len obohravali dookola, a bolo by to dalej len v duchu druhej serie, tak to radsej tak to pekne ukoncilo. 
Ale inspirativny serial , ma tu svoju atmosferu vtedajsej doby.  Hlavna hrdinka je tiez fajn hraje ju eva green, takze ma svoje caro. No skoda, ale vsetko raz skonci.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára