sobota 2. júla 2016

Most 3


V sucasnosti ked je velky nedostatok zmysluplnych serialov, kde sa tocia len same natahovacky a namotavky, kde vodia divakov za nos bez zmysluplneho zaveru, ked ani sami tvorcovia nevedia aka bude konstrukcia serialu a najradsej by ho tocili do nekonecna, je velmy malo kvalitnych serialov co stoja zato.
Uz som bol natolko znechuteny, ze som pristupil na pozeranie niektorych takych neschopnych serialov, a klamal som si sam, ze neni to az take zle.
Ale potom som sa dostal k serialu Most 3, samozrejme postpne cez seriu 1,2 ... , ale trojka na mna urobila dojem.  Obrovitanske plus celeho serialu je ze jednotlive serie nesuvisia priamo so sebou, maju zaciatok aj koniec. Postavy prechadzaju evoluciami a prenasa sa to do dalsich casti, ale pripady su nezavisle samostatne, nie ako v napr Killing, kde serial ktory si hovori kriminalny.. ma tam jedno trapne zabitie a 15 serii namotavaju ludi ze vrah je raz ten raz tamten.
Prosto mi tu chybala kvalitna detektivka , s tajomnym vrahom dobrym prostredim, aby bola zaujimava mala myslienky atd.
No a mostu 3 sa to celkom podarilo naplnit, normalne ma prekvapil, predosle serie som pozeral boli ok, ale nieco im chybalo.. chybala im ta taka atmosfera a zaujimavost, bolo to take suchoparnejsie.. jedine co to drzalo bola hlavna vysetrovatelka Saga, ktora bola bez emocii a hovorila vsetko uplne priamo a nerozumela emocionalnemu dopadu jej konania, taka sympatacka. Druha seria bola taka mierna nametova vykradacka a kopirka prvej serie, a nechali si aj take polootvorene vratka na dalsiu seriu, ale ked som tu dalsiu seriu pozrel bol som uplne potesny, novy pripad, novy vrah nove vsetko.

Vrazdy boli mysteriozne a tajomne, a zlepsili sa aj v podani celeho serialu kde cely dej sa odohraval v takom pritmy a zahadne, serial bol od prvej casti emocionalny kolotoc nakladal tam pekne i neemocionalnej sage i vsetkym, kopa deja zvratov v jednej casti... nemusime cakat 8 casti v ktorych sa nic nedeje na 9 tu cast kde sa nieco stane ako pri game of thrones , aj vedlajsie dejove linie boli dobre  podane, ze aj divak moze sam vysetrovat...a skusat sa logicky dopatrat, prosto fajnova chutovka.  Ktora odkryva komplikovanost ludskych charakterov a ich interakcii , vysporiadanie sa s urctimi vecami a akceptacia a neakceptacia ich, ano ma to aj taku psychologickejsiu uroven co je tiez plus. 

A k Sage pribudol este jeden charakterny detektiv, ktory to tiez nema v hlave vporiadku ale je to velky sympatak ktory to cele este umocnuje.

Myslim ze most 3 patry medzi tie lepsie seriali sucasnosti, a jeden zmala serialov kde sa dalsia seria zlepsila oproti predoslim seriam, lebo doteraz som len stale dufal a pozeral seriu za seriou ze sa to zlepsi ale ono sa to len zhorsovalo, tak most je toho svetlou vinmkou z ktorej by si mali brat vseci priklad, naozaj to robil niekto kto to uchopil velmy dobre, tie veci co fungovali ponechal a este ich vylepsil, a pridal dalsie veci... chvalim, a troska sa tesim aj na dalsiu seriu, a dufam ze bude minimalne taka ista ako tato J.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára