nedeľa 16. februára 2014

Berberian Sound Studio



Berberian Sound Studio

Film som si opzrel, po clanku na serveri kinematiku ktory roby relaciu screener s podoporou sme.sk, ze najelsi horor zo bsetkych , boli tam spomenute veci ako ze film vyhral nad pocinmi ako conjurum, byzantium, ktore sa mi celkom pacili, som rovno stiahol (kupil listok do kina (dvd) :DDD)  aj vitaza kategorie.


Oo celkom peknej uvodnej zvucke hlavne ta atmosfericka hudba a nakresi carodejnicke a demonske ze to moze byt zaujimave,
tak som sa zacal nudit po desat minutach ked som zistil ze to asi nebude ziadny horor, stale som ale dufal.. bolo to (ten film) nejaka psychiatria o natacaciom studiu ktore robilo efekty do filmu, horroru, ktory ani neukazali … a ani to nemalo logiku cely film a ani ho neukoncili...

co tym chceli doboha povedat sak to taky debilny film ze az to boli , ako okej pride anglican do divnej krajiny natacat zvuky, pise mu listy mama a nechu mu preplatit letenkku, presvecaju ho tam o profesionalite nejake vztahy na pracovisku kricanie a zvuky.. potom herecka povie ze preklina film znici im kotuce a vnoci mu sa prisnije ze dakto bucha na dvere a vidi seba nadabovaneho v protugalstine, ci co to je za jazyk a dokonca filma uz tak hovori, snazia sa najst herecku na dokoncenie ale neviem ci ide uz len o jeho fantaziu kde tu novu herecku chce prinutit kricat zvukom, ta odide a film konci ..

diky za zabyty cas, a takych debilov ako su v screeneru a ten odbornik na filmy co tam dava take psychopatiny... a napise taky clanok.. nech mi teraz vraty ten zabyty cas … boha mu krestanskeho … i celu filmovu kritiku snim.. sa necudujem ze to je v takch sracakach vsetko... (vseobecne), ked bud ten film je plosky jak musie hovno abo musi byt mudrlansky nekomercny jak to iste hovno z druhej strany..
ma nasrali i ten hlupi film i ty hnupovia s ich lars fon trier filmami.. fuj

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára