streda 5. februára 2014

american hustle



american hustle

dostal som typ na nazov filmu pri ktorom sa spomynal adept na oskara (och nieeee), … american hustle... nemal som sajmu ocom to bude len som sa bal aby to nebola daka hovadina ako uz vela takych zarucenych adeptov na zlate palmy a oskary...
na uvod ...ach tie roky pedesiate ...ci ake... kus retrospektiva rozpravanie dejov .. keci.. keci... sum sem sum tam , nejaka zlyhana operacia ku ktorej sa dostanu v polkke filma aby ukzali ze neni zvorana...
(a vtedy mi to doslo.. americky podvod... ahaaa... to vsetko bolo nahrane a to odmietnutie to bolo len hrane.. aby vylakali peniaze) .. ale isiel film este dalsie hodiny... aby to posunuli o uroven vysie na nejakych ganstrov, a rozuzlili to cim,
no predsa tym cim to mohli ukoncit v polke, ze to nahrali ale tak v malom … a je to hovadina jak traky, znicil som pritom cely vecer, herci boli ok, to jedine co tam za daco stalo … inac je to bulshit, a ne oskarovy film... takze moja predtucha bola spravna...

za zmienkku mozno stoji zamyslenie sa nad konanim skorumpovanych politikoch, ktory su v dnesnej dobe modny na neznasanie (neznasaj aj ty svojho skorumpovaneho politika ;) ) , v podstate oni chceli len dobro pre svojich ludi (obcanov) , komunity volicov, a veci za ktore brali akoze peniaze boli pre dobro veci,  i cela postava toho starostu bola otom ze neje zlocinec ale dobry clovek, a ze zakony su niekedy obmedzujuce, a preto sa to musi robit tatko to je proste ako veci funguju,
 lenze bolo to podane tak ze tomu sprosty divacai co neznazaju nenazranych politikov neporozumeju bo to je film pre tazkych intelektualoch ktory tomu daju oskara a jediny zmysel filmu je ze bol neviem co .. herecky vykonny... taze zbitocna praca pan general, nabuduce tu myslienku zabalit do niecoho konzumovatelnejsieho a lahsieho na stravenie...

odpad, pol hviezdicky za hercov

(inac ako som predpokladal myslienku spravnosti spinavosti politiky nepochopili ani samotny kritici, ne to biedny divaci)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára