utorok 20. januára 2015

American horror story - COVEN



AHS  3 - Coven

Ocakavania od novej serie som mal dostatocne, odhadoval som to na nieco okolo bathoricky, a ono to boli carodejnice, COVEN
Ahs bol mnou titulovany za najlepsi serial aky kedy existoval, ucelena seria, zmysluplne casti, emocie , zvraty... prekliaty blazinec, a ten nestastny dom, este to teraz mnou lomcuje ked si spomeniem, a co mi dal coven?
Zacalo to tak nemastno neslano kde ostatne serie v tretje stvrtej casti uz naplno gradovali, tu to bolo take polosurove, ok nebudem chodit okolo horucej kase, bolo to naprd, taky lahky vzdusny prd, ze carodejnicke dupe, ale tak to vyzeralo uplne konzistentne slabo, carodejnice si robili co chceli ozivovali sa i ked sa nechceli, niektore napady casom vyprchavali, ako tuzba po nesmrtelnosti, zahadna carodejnica z bazin, cele mi to prislo velmy velmy nizkorozpoctove, a uplne chabe len tak vymyslane za behu, predposledna cast za nieco stala, ale vsetko slo do autu veci sa nevysvetlili a nedavali nejaky vyznam hlbsi, hoci to mohlo mat potencial to voodoo cierna nesmrtelna carodejnica vecne zijuca rasistka.. ale tak z toho vyzmikali zombikov na helovina , zombikooooov uz ich mam pokrk zombie , sklamal ma ahs, akoby scenaristi nemali casu na vymyslenie niecoho c oma hlavu aj petu , maly zopar myslienok, ale to by bolo tak na 4 casti a potrebovali to naflakat na 13 ta vznikol z toho ten mekyss, uplne hrozne ten dom bol ako vykradnuty..  ze koven, a carodejnice... bieda prebieda... poloprazdne priestori ... a ten trapny zaver , uz som tomu odpustal i tu teleprotaciu ...odrazu no.... ale tak ked ta oslepla.. aby videla potm videla a bola slepa apotom znova oslepla, to horsie moze byt len upalit sa vzkriesit sa a znova upalit, vudu legba mal tiez potencial zahrali ho do autu s takym absurdnym peklom.. johhh johhh  sak to prepadak, obycajny prepadak cele ahs koven, som sklamany a smutny... i ta hudba bola akasi divna proste zle
Smutim
odpad

 PS: medzicasom zacala 4ta seria CIRCUS, od ktorej som nemal az take ocakavania, uvodna zvucka usla, zopar pesniciek a inac hlupost.. horsia ako coven ani som to nedopozeral lebo som sa nudil...  ahs isiel do zabudnutia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára