utorok 14. januára 2014

The Secret Life of Walter Mitty (2013)

The Secret Life of Walter Mitty (2013) 


zo zaciatku ked som pustil film , mal som miernu obavu ze to bude znova krok vedla, kedze tip bol v odbornikom tvorenom webe, ktory tam dava sstale tipy na uplne chore filmy s heslom ze pozerajte dobre filmy...

a aky bol tajny zivot watera m? Spociatku dost nudny :) i jeho zivot i trocha film tak neiesto , az som sa zlakol ze jeho tajny zivot bude ten snovy... ale film sa rozhybal, nabral emocie, a ma v sebe posolstvo a myslienky... 

ten kritik v uvode recenzie cosi pisal ze to je priemerny film a nema take kvality ako podivuhodny pripad benjamina buttona, vtip bol ten ze walter si v jednom snovom vylete robil srandu z toho filmu, sam vravel ze ho nikdy nevidel a pritom starnul i zmensoval sa .. ha haha to bolo vtipne... a uveritelne... 

ale ake posolstvo? Myslienka? Film nuti cloveka odhodlat sa a konat... pocas sledovania som mal uplne chut vstat a vydat sa do pakistanu cez himalajske hrebene hladat tu esenciu zivota, tesovat hranice ludskeho bytia... vela ludi prezije svoj zivot presne ako hlavny hrdina, v bdelych snoch... a nikdy sa k nicomu neodvazia...

 a pritom to je take jednoducho vstat a ist... vykaslat sa na vsetko … no ne az tak.. ale proste zit svoje predstavy , znie to ako klise, ale pritom sedime a pozerame na obrazovky monitora, a snivame o veciach ktore malokedy urobime... to je taky nakopavaci film... kde sa nakopne i hlavny hrdina... 

niekedy ma zaujimala ta otazka ci dokaze tolke cestovanie zmenit charakter cloveka... mozno cestovatelia uz maju charakter davno vytvoreny, ale hlavny hrdina vo filme, trocha ozil... zmenil sa, nesnival proste konal... neni to ziadny bum film ale je to jeden z tych lepsich,
 tak kedy to mame najblizsie volna v praci? Co sme chceli v zivote este? … sup sup ;)....

4 hviezdicky (mierne nadhodnotene take to je na 3 hviezdicky a daco, ale ma to taku tu hnacu silu co ma malo filmov, dotkol sa ma ten film cize ja by som mu dal aj 4,5)



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára