nedeľa 2. júna 2013

Hobbit

no tak som sa prekonal a odhodlal som sa pustit ten niekolkohodinovy epos, este ku tomu som ho mal v  13gigover verzii, masaker... uvod mi torcha pripomenul thora , ten dizajn kral synovia... ale ... v podstate som ocakaval ze to bude ako pan prstenov, len to bolo este trocha viac onicom, zdlhave natahovanie, pekne zato scenerie a zaberi farby... ako z omalovavanky ale tak ehm... tvarili sa a rozpravali ako by neviem co sa malo diat a neviem oco islo o zachranu vesmiru, a tam nejaky drak ci co... no boze... a toto milujem ked uz vyzera ze je koniec ta odrazu priletia velke vtaky a zachrania ich a odnesu na miesto... to nemohol tych vtakoch zavolat rovno nechich tam odvezu a by si usetrili namahu... ale najviac ma nastvalo ze to skoncilo nedokoncee, to ma byt dalsia cast??? boze oskara za natahovanie... katastrofa
dva body za grafiku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára