utorok 19. marca 2013

ANNA KARENINA

Anna Karenina...
hm.. nebola to nejaka stara knizka o tom? :))
zena v nazve filmu, tak to znie dost odradzujuco.. a este ked to bolo milion krat sfilmovane... nevidel som ani jeden film, necital som ani knihu... vzhladom na moje meno (Roman) somsa rozhodol pozriet si nejaku tu Romantiku

hned v uvode na mna zaposobil vizual, ktory bol netradicne ponaty film bol robeny ako divadelna hra... akoby za chodu menili kulisi oblecenia ale pritom to bolo vsetko  prirodzene filmove... netradicne to som este nevidel, zo zaciatku ma to otravovalo... ale v zavere tomudodalo tu spravnu atmosferu... velmy dobre vyuzitie vyvolania divadelneho prostredia...a moznosti niekedy az priam vystupit zo sceny alebo ju znicit.. to vyvolavalo pocit doverhodnosti...
lubostna romanca.. ok keby nebola kareninova jedna z prvych knih co to rozobera...povedal by som.. ze fajn ale takych filmoch tu uz bolo (ibaze vsetky asi cerpali namety vieme skadial :) ...film sa mi pacil... poukazoval na kontrast a ironiu, kde podvedenej zene sa hovorilo o rozumnosti, a zena co sla za svojim citom bola na smrt stvana :), byt stastna vzdat sa postavenia... laska co je to laska... zasluzila si opovrhnutie spolocnosti? bola vzorom... ako povedala jedna jej kamaratka ja by som spravila to iste co ty , keby o mna dakto stal, :)), a zaverecna myslienka.... kde sa spravny rusky pracoviti hospodar zamysla nad tym co roby a aby veci mali rozumny dovod... a v tom mu jeho poddany rokmy oslahany sluha povie... rozum? a ten vam hovoril ze skym sa mate ozenit? :)) (pekna mlada ruska ktora ranila jeho city kvoli tomu ze sa zamylovala do uniformy :)) ale potom ked jej svet trochu vytrestal ten jej naivny postoj k zivotu a bola mudrejsia, a trocha porozmyslala :DDD aka ironia.. tak povedala mu ze si ho zoberie za muza :))), ako odporucam film ci ste ho videli v inom prevedeni ci ste citali knihy, je to pekne podane, ked ste nevideli tak si pozrite oto vacasi zazitok budete mat... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára