piatok 1. februára 2013

PUSH

Push,
nazov onicom, ze by som o to zivote nazavadil, ale na doporucenie som si to pustil, uvod mi pripomenul buterfly efekt, a naznacil smer ze asi ide o nejake scifi sucasnosti c cestovanim case myslov a pod... celokom ma to zaujalo a nadchlo , uvod fakt stal za to vyklinulo sa z toho nejaky x men a heroes kombinacia , len v realistickejsom prevedeni, ludia so schopnostami, medium, telekineza a zasadeny do normalneho nestastnickeho zivota kde sa snazi pomocou telekinezi vyhrat peniaze v kockach aby otocil kocku na svoje pozadovane cislo, a nevijde mu to... celkom zaujimave na zaciatok, i ma to nadchlo...
… a dalej uz len prchalo moje nasenie :) … prva pochybnost prisla ze preco nejde hrat ruletu, gulicku posuvat o jedno policko(staci harat na farbu) je jednoduchsie ako otacat kocku na 4ku a pritom su to 3 kocky... a pochybnosti pribudali... vyklulo sa z toho cosi podivne, povedal by som ze to je na ten japonsky blud styl natocene , co mi europania asi nesme prilis na take... proste nejake 12 rocne divcatko v uplne ze mini sukni, rozhovori o nicom, konania postav akoze by som povedal ze zabijanie casu na platne... i ti sikmoky tam pobehovali nadmerne... isto to bude daky manga blud inspiracia... skoda celkom to bolo slubne... ale uz tie rozhovori onicom a pritom sa tvaria ako keby hovorili mudrosti sveta...a tie odmlky co to maju akoze ummocnit...katastrofa...dialogy su uplne hlupe... a ten nepodareny japonsky humor... asi az raz som to pochopil a pousmail sa... ale uz ani nepamatam ze co to bolo...
trocha k deju... velmy mi vadia logicke chyby vo filme... (v kazdom filme) cize teraz nechapem ked ta videcka videla buducnost, tak vidiela ju tak ze sa napojla na nieoho a z jeho pohladu videla alebo to videla ako nezavisle zablesky... to dievcatko to tak videlo... ale ta jej protivnicka sa tvarila ako v kuse keby sa snazila vojst do hlavy tomu a videla jeho ocami... ved kreslila to co vidi , a tu je problem... ked si naplanoval a napisal scenar tak by to jednoducho videla... tak ta cela melodrama vlemy nemala zmysel ani logiku ale ako viem oco sa snazili, aby to vyzeralo prekvapujuco a zapadajuco do seba... to asi si predstavili tu pointu otvrania tych obalok a konecne zaklapnutie vsetkeho … a potom sa snazili veci dostelovat varenim z vody okolo toho...a pritom narobili tolko chyb ze to cele nemalo logicky zmysel..., inac je to dost nudne... postavy robia kopu zbytocnosti ktore nikam nevedu...a su tam zbytocne... mozno len preto abi divak pochopil... i ked sa zamyslam ze velmy som nepochopil.. bol tam jeden co dokazal tienit ludi , ako ok proti cmuchacom co podla veci vida co sa snou robilo, alebo citia cuchovu stopu ? Tiez nedomyslene poriadne... ale zrazu zisti ze nie proti videcom... a potom ta budova... cela budova bola zmiznuta, a ten tienic sa cuduje co za silu ju zneviditelnilo, a vtedy pride chlapik vyberie kufrik ukaze sa babka s pistolov, a potom zmyzne, a on pokracuje... hm... asi som to teraz pochopil nechal si vymazat pamat, aby mu ukradli kufrik? A zmiatol tym seba i ostatnych a aj divaka :)) nebit nudy a nelogickosti tak to mozno postrehnem aj vo filme... ale nemalo to pre mna motivaciu .. uz som len tak hlupo na to zizal... take slabsie no... celkom zaujimave prostredie, i tie telekineticke zapasi ale no ehm...
16 per

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára