sobota 12. januára 2013

Breaking Bad


Breaking bad.... ze pernikovy tata... katastroficky nazov... mozno preto som to cele tie roky nepozeral.... ale ked sa objavila odrazu statistika od vsemocnych mudrcov znalcov a odbornikov a tam ten neschpony nazov v aglictine znel vcelku ok, ziskal bezkonkurencne najviac bodov a najlepsi serial r 2012 tak som si ho pozrel.... ale nechcel som skocit rovno na poslednu seriu tak som si to pustil odznova.... ved najlepsi serial je AHS tak uz len ako moze byt nieco niekolko stonasobne lepsie obodovane....

1. seria... ok vcelku zaujimavy napad, profesor chemie s dvoma pracami ponizeny umyvanim korvety svojho neuspesneho studenta, s tehotnou zenou, a postihnutym 18r synom, ktoremu diagnostikuju rakovinu... tak ssa rozhodne ist drahou kriminalnika, a zacat robit pomocou chemie meth ... u nas to volaju pervitin....tiez hrozny nazov....niekolko scen ktore su usmevne ale i tragicke... vcelku fajn... ale na ahs tomu dost  chyba.. ale seriali ako arov a podobny odpad... to kilometrovo previsuje ale to bola prva seria ktora bola vysielana pred rokmi... zaver bol v podstate na serial celkom uspokojivi cize to bolo take ucelene hodnotim to na 38 bodov

2. seria... zacala presne tam kde konci prva... trochu znicila zaver prvej serie ale to asi rpeto ze v prvej serii netusili mozno ze ci sa to uchiti... a potrebovali priestor... bolo tam presne to co som ocakaval... urcity vyvoj a posun v pomyselnej hierarychii drogoveho biznisu... ukoncena velmy velmy uspokojivoj az by som povedal naco dalsie serie... naco to kazit... postavy uz boli znazornene trosku hlbsie uz to nebola len taka tragikomedia ale trocha aj psychodrama :) trocha ... alebo nie psicho drama nie ale psichologia postav bola ok a ked uz niekto musel umriet uz to nebolo take plitke...  velku ok ale na ahs stale malo :), takze 44 bodov

3.seria ....katastrofa... asi zistili ze to ma uspech a ze budu tocit viac serii, tak to tak ponali... ze zacali tam monotovat vztahy dej velmy natahovali... a ta cast o muche katastroficka nuda to som prvykratpretacal prvykrat... no co dan za sledovvanost... varenie vody? :) .... zaver na hovno ... uplne keby som vedel ze to 2012 nedostalo ocenenie kaslem nato a uz nekukam dalej, teoreticky v tretej serii ktora mala pozehnanie casti boli asi dolezite iba niekolko veci... to ze dalej mal robit pre sefka vo vlastnej profi labke, zbijaci z mexika ktory si namiesto haidenberga zobrali na musku jeho brata, ktory to teraz musi rozchodit :), a viac asi nic....a vsuvka so spolubivajucov.. no... vsetko.. :). 15 bodov... zabijanie casu
uvidime co bude dalej

4.seria
tak teraz som trocha pochopil tu nepodarenu tretiu seriu to bola ako predohra pre 4tu, kedze zrejme mal serial uspech tak potrebovali to nejako nakombinovat, teraz sa to pekne rozvinulo to plnej krasi, malo to trocha aj tie motivacne prvky , akcne fajnovka... a navykovka... tiez plno casti ale stalo zato si to pozriet... ze az kde sa clovek moze dostat, znova navratili haisenbergovi tu jeho auru ze neni len nejaky zamestnanec v drogovej labke ale je to heisenberg ktory sa snazi veci chopit do vlastnych ruk... inac ostali trochu verni svojmu rukopisu.. nejaka obet musi padnut, a na zaver patri tiez nejaky vysledok.. skoda ze to nedali do jednej celkkovej serie 3 a 4 malo by to lepsi smrnc tak tolko casti ale chapeme no.... 43

5. seria
tak som sa nakoniec prepracoval k serialu roka 2012 a to piatej serii breaking bad... bol som prekvapeny malym poctom casti co ma trochu aj potesilo, ale ne na dlho... vzapeti aby som zistil ze to je len cast piatej serie … a pokracovanie bude o pol roka :ˇ(, zhodnotenie piatej serie.. ako ze fajn... malo to svetle chvilky... i smutne emocie, i zasa nejaky progres a stupanie niekam na 8 casti a neuplnu seriu to vcelku ujde, vela som sa nenudil... prave naopak... osobnost profesora … to je uz cista katastrofa... a ako stale opakuje ze uz naozaj nehrozi nic.. ze vsetko ma pod kontrolou... :)) stale presvieca vsetkych naookolo a tym aj seba... ked si clovek spomenie co bol na zaciatku prvej serii nejaky ustrseny ucitelsky uboziak co umyval v umyvarke auta smejucim sa studentom... a teraz ked za 2minuty vykonal 12vrazd po celych spojenych statoch :)))... progres... kam to moze az dojst... zaver bol fajn... mojmu milovanemu W.W. ….ˇ(wili wonka? :)))
teraz dam len take odhady pre tych co to videli na spolocne zamyslenie kam to moze smerovat... kto nevidel nech necita obsahuje to zasadne spojleri,
cize tym ze sa len tak rozhodol ze uz je konec, to asi take jednoduche nebude... predsa zacal spolupracovat s druhym gangom ktory teraz nebude mat vyznamneho dodavatela, takze odahdujem akciu z ich strany... a pozicia jeho brata ktoremu cosi docvaklo... predpokladam ze asi neprejde okamzite na jeho stranu a neprida sa k rodinemmu podniku, jak to budu spolu doriesovat v tych zvisnych castiach medzi sebou... odhadujem nieco na sposob dextera a debri po tom co ho odhalila... inac tie hromady penazi v tej garazi... myslim ze by len tak nepovedala jeho zena ze prenajala garaz... tam moze byt dalsia akcia... niekto sa otom dozvie a tie penaze mozu byt ukradnute...co ho privedie k dalsemu vareniu :)), nekonecny pribeh... ked to ma byt podla kluca tak zaver by mal byt urcitym uspechom... inac bolo naznacene v uvode serie ako kupuje zbran a pokaslava a je tabletky cize rakovina sa zrejme vratila... myslim ze urcite to nemozu este ukoncit ako serial... nakonec z toho pokaslovania a jedenia tabletok moze byt len daka chripka :) … cize zaver odhadujem na nejaku vecsiu vyhru, ci uz financnu alebo veducu k upokojeniu situacie celkovo... ale za cenu nejakych obety... kazdopadne som zvedavy ako to skonci... a uz teraz sa nemozem dockat.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára